Pages

Tuesday, March 26, 2013

Method - Pure Naked - Magnolia & Aloe Vera (review)

Recunosc, l-am pus fara ezitare in cosul iherb visand la o baie relaxanta in petale de magnolii. Mmmm, sigur... :D



- contine mosc (o aroma pe care o detest), cumva in genul gelurilor Tesori D'Oriente. M-am dezumflat imediat ce l-am scos din colet si l-am amusinat. Apoi am gasit cu Google ceea ce lipseste in descrierea de pe iherb: un buchet floral bogat, cu note de citrice, lemn de santal si mosc. E insa destul de pregnant incat sa deranjeze persoanele care nu-l au la suflet. In rest, numai de bine. Per total, parfumul gelului este foarte puternic (pe pozitia a treia in lista!), usor pudrat si se mentine cateva ore pe piele.

- fara sulfati, sodium coco sulfate este ceva mai delicat, desi apropiat chimic de surfactantii obisnuiti. Spala bine, se clateste usor, face destul de multa spuma.

- hidrateaza fara senzatie de pelicula.

- in afara de tona de parfum si vreo 2 ingrediente mai cah, are o formula ok pentru raportul cantitate/pret (532 ml/5.62.$)




 - ambalajul subtire, aproape moale si forma il fac usor de utilizat. Un alt plus, semitransparenta. Prefer flacoanele cat se poate de see-through la toate produsele cosmetice. Textele amuzante de pe etichete n-au cum sa nu-ti fure  macar un zambet. As vrea sa vad practica asta si la producatorii nostri. Ceva similar face si Dr. Bronner, insa cu versete religioase. :))

S-ar putea sa incerc si celelalte variante oferite de Method, dupa ce le studiez cu atentie aromele mai inainte. Omitand mirosul, i-as da o nota buna.


No comments:

Post a Comment