Pages

Sunday, April 7, 2013

150 de ani pentru Bourjois, 4 geluri de dus pour moi

Povestea mea de dragoste cu aceasta firma dateaza de aproximativ un deceniu, fara a calcula abandonul meu, chiar si sporadic, din ultimii doi-trei ani. Adica atunci cand a inceput sa ma dezamageasca: a scos intai din productie Gorgée d'eau, Extrait de douceur, P'tit Déj (si altele, insa dupa primul imi pare foarte rau), apoi au aparut flacoanele grosiere, dintr-un plastic ieftin. Nu a durat mult pana la ororile stil cocktail de legume/fructe numite Bulles de fruits sau En toute intimité, singurul ce a reusit sa ma irite dintre toate Bourjois-urile vreodata. Si Déshabillez-moi  mi se pare ca are parfumul schimbat in rau fata de cum era in varianta veche. 

Vara trecuta eram sigura ca am terminat-o cu gelurile lor de dus, dupa ce am luat toata gama minerala fara s-o miros in prealabil: hidratantul aduce mai mult a piata de peste decat a alge proaspete unduindu-se in apa marii, cel exfoliant, cu nisip alb, a praful inecacios al ulitei arse de seceta.

Cat m-am inselat! Sa fie anul aniversar, studiile de marketing, cine stie, insa Bourjois si-a revenit. Noua colectie ar trebui sa se cheme, in stilul specific, Mon Dieu!  :)



Sunt, dupa nasul meu, cele mai reusite arome lansate in flacoanele cu alunita aurie. Initial, l-am luat acum vreo doua saptamani, fara mari asteptari, pe Rafraîchis-moi! Ador produsele cu mentol si gardenii in zilele caniculare, iar asta le are pe ambele.Cat de rau putea sa fie? Bazandu-ma pe dezamagirile repetate din anii precedenti, n-am intins mana nici de curiozitate dupa restul. Dupa cateva zile, aflata prin zona, m-am gandit ca nu mi-ar strica nici Réveille-moi!, doar citricele sunt in top 3 produse de baie, ma binedispun si iarna, si vara.

In sfarsit, astazi mi-am completat colectia dupa ce am facut imprudenta sa le deschid in Carrefour. Citisem recent opinii foarte pozitive, totusi nici prin gand nu mi-ar fi trecut ce parfumuri minunate pot avea! Erau singurele care, dupa descriere, nu m-au tentat absolut deloc. Unu - in zilele foarte calde nu ma prea incanta texturile de lapte si crema, doi, n-am intalnit geluri aromate cu flori de cires care sa nu-mi para fade ori cu crin, care sa nu fie foarte pudrate, greoaie. Cajolez-moi! si Sublime-moi! au aceste note, insa interpretate intr-un stil sofisticat, delicat si intens totodata, cu accente proaspete. Le prefer clar inaintea primelor, sunt pur si simplu imbatatoare! Ultimul a fost preferatul absolut in urma testului mirosului, asa ca l-am  "sacrificat" de cum am ajuns acasa. Aroma relaxanta nu se mentine pe piele, insa textura laptoasa o catifeleaza usor. Review-uri detaliate, dupa ce le folosesc mai intens. :)

Iata si detaliile de pe site-ul oficial, in ordinea din poza:

1. Sublime-moi! (Infrumuseteaza-ma!), crema de dus catifelanta:
                            *note de varf: zmeura, piper brazilian, lacramioare
                            *note medii: floare de cires, trandafir salbatic, nufar, paducel
                            *note de baza: violete, lemn exotic.

2. Réveille-moi! (Trezeste-ma!), gel de dus vitaminizant:
                            *note de varf: grapefruit, tei, lamaie, coacaze negre
                            *note medii: mandarine, petale de trandafir, suc de portocale
                            *note de baza: iasomie, moscuri, piersica.

3. Rafraîchis-moi! (Improspateaza-ma!), gel de dus fondant:
                            *note de varf: sorbet de pepene rosu, lamaie, seva de bambus
                             *note medii: flori de laguna, lotus albastru, plumeria
                             *note de baza: mosc satinat, pastaie de vanilie

4. Cajolez-moi! (Rasfata-ma!), lapte de dus relaxant:
                             *note de varf: nalba, floare de cires, portocala
                             *note medii: zmeura, paducel, lemn de Jacaranda-violeta
                             *note de baza: moscuri pudrate, vanilie, heliotrop.

Formulele au ramas la fel, fara parabeni, nu prea simple sau naturale. Parfumurile mi se par mai studiate, mult mai putin artificiale decat inainte. Parca ni se reaminteste, la scara de rigoare, ca Chanel este o creatie mai tarzie a grupului Bourjois. 

Turnul Eiffel stilizat in A-ul de pe bulina "Fabricat in Franta" si designul retro al etichetelor , à la anii '70, cu forme geometrice, aminteste de moda franceza reinterpretata dupa Mai 1968 si revolutia flower-power. Fuchsia asigura unitatea cromatica a colectiei, strategie pusa in practica pentru intaia data la seria minerala. Toutes mimi! :)






 


 

No comments:

Post a Comment