Pages

Wednesday, May 1, 2013

Dove Go Fresh Restore Blue Fig & Orange Blossom - review

Chiar daca ultima experienta cu gama Purely Pampering nu a fost la inaltimea asteptarilor, n-am de gand sa renunt complet la Dove. Pe scurt, cremele de dus cu vanilie, cocos si migdale sunt atat de grase si greu de clatit, incat ma intreb ce-a fost in mintea lor de nu le-au etichetat clar pentru piele extrem de uscata. M-am "rasfatat" de n-am mai putut dupa ce, atrasa de combinatiile de arome, le-am luat acasa pe toate odata. Bine ca erau in format normal!

Dar sa revenim la porumbeii nostri. Cu actualul n-am avut retineri la achizitie, fiind din gama Go Fresh. Mi-a sunat destul de bine formula usoara, amintind de smochine albastre si floare de portocal, incat sa ignor flaconul de 500 ml (aprox. 15 lei), total nepractic pentru mine.



Descrierea de pe site-ul american, mai entuziasta decat traducerea in romana de pe eticheta:

NEW Dove® go fresh® Restore Body Wash is infused with our unique NutriumMoisture® technology and goes beyond moisturization to effectively nourish skin deep down. It inspires your senses with our perfect balance of freshness and care combined with the welcoming scent of blue fig and orange blossom. 

INCI

 


Plusuri:

- intotdeauna m-a deranjat nota de ulei ranced omniprezenta la gelurile si sapunurile Dove. Ei bine, acesta e primul produs in care nu mai este perceptibila. Departe de a avea vreo aroma iesita din comun, miroase a curat, usor fructat, vesel si relaxant deopotriva. Daca m-ar fi pus cineva sa ghicesc ce e, as fi zis balsam de rufe, imi inspira cearsafuri intinse la uscat intr-o livada de portocali infloriti. :P
- textura cremoasa, usor gelifiata, mai lejera decat precedentele formule ale gamei.
- face multa spuma, se clateste usor.
- fara parabeni. 
- nu usuca pielea, dar nici n-o hidrateaza. Curata corect, fara sa disturbe echilibrul. Imi place mult senzatia de confort cu pori aerisiti, fara pelicule hidratante sau emoliente. Oare asta sa fi exprimat poetu' prin "beyond moisturization"? :))


Minusuri:

- compozitia, sintetica in prea mare proportie.
- ambalajul grosier si opac.


Prevad ca o sa-mi ia o gramada de timp sa-l termin, in lunile calde intind mana mai des dupa texturile sub forma de gel. In februarie, cand l-am cumparat, am gasit pe raft doar doua feluri din noua linie Go Fresh, eu as fi preferat sa-l testez pe cel absent, cu prune si flori de cires.

   

No comments:

Post a Comment