Pages

Monday, August 5, 2013

Gel-sampon revigorant Yves Rocher menta glaciala - review

Un produs cu care m-am blindat din timp, cu gandul la zilele lui Cuptor, este chiar acest gel/sampon destinat domnilor si domnisorilor. Fiind o noutate, la momentul achizitiei nu exista pe net nicio vorbulita despre el, asa ca l-am pus in cosul virtual sperand sa fie macar acceptabil.




Descrierea producatorului:

O senzaţie de prospeţime imediată
Parfumul extra-proaspăt al mentei glaciale pentru o senzaţie de prospeţime imediată datorită acestui Gel de duș pentru corp şi păr îmbogăţit cu Aloe Vera Bio cu proprietăţi hidratante.

Avantaj : Un pH neutru pentru piele


Ingrediente de origine vegetală : bază pentru curățare de origine vegetală, gel de Aloe Vera provenit din Agricultura Biologică.

Fără parabeni.




Pe scurt, am cam luat teapa. :D N-ar fi primit nota de trecere daca i-ar fi lipsit puterea de spalare caracteristica gamei Jardins du monde.

Inainte sa vina, imi faceam probleme ca va mirosi prea pour homme, dar cum stiam ca YR are parfumuri foarte reusite, nici nu mi-am imaginat ce dezamagire imi rezerva.

Lasand deoparte gelul de aloe bio, care mare lucru intr-un produs wash off  nu face, nu contine niciun ingredient care sa-l faca racoritor cu adevarat, asa cum reiese din reclama. Nici urma de mentol, ulei esential de menta sau de alt generator de frisoane: doar fragrance. Prin urmare, zero prospetime galciala, efectul asupra pielii este identic cu al oricarui gel YR. Spala foarte bine, se clateste usor, se consuma repede, cam atat. Miroase destul de potolit a menta uscata, cu o nota si mai slaba, specifica parfumeriei masculine; oricat m-as autosugestiona, nu imi inspira temperaturi in scadere, ierburi proaspete si verzi, cuburi de gheata plutind in bauturi racoritoare, nada...

Ca sampon nu m-a tentat deloc sa-l folosesc, pare prea simplu si agresiv pentru un fir a carui lungime depaseste 1-2 cm. Oricum, mentiunea 2in 1 s-ar putea imprima pe aproape orice gel de dus/sampon din lumea asta.

In concluzie, este ok daca vrei ceva aproape neutru, pentru mine insa eficienta spalarii nu compenseaza aroma fara puls, nu l-as fi achizitionat daca ii zaream inainte lista de ingrediente.


2 comments:

  1. Deci nu sunt singura cu impresia ca gelurile de la YR se consuma repede?
    Chiar vroiam sa iau gelul acesta pentru domnul meu, care visa la un dus cu menta racoritor, sa simta ca ii ingheata pielea. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cel cu migdale m-a tinut mai mult, in rest cam asa e...

      Poate gelul Mint Leaves de la Herbagen o fi ok, insa nici aluia nu-i gasesc ingredientele.

      Delete