Pages

Monday, September 30, 2013

Produse terminate (5)

Adio septembrie, bye-bye si altor ambalaje reciclabile:



Gel de dus cu bambus Jardins du monde Yves Rocher - spre deosebire de alte produse cu aceeasi aroma, poseda o nota citrica destul de intensa, pentru mai multa prospetime. Imi place, dar mai putin decat gelul de la Elmiplant.

Crema concentrata compensatoare Omega 3-6-9 Yves Rocher - o avea mama cadou de la o comanda mai veche si nu o folosea, asa ca a devenit tratament de noapte pentru manutele mele. Are o textura fluida, grasa si siliconata, apropiata de cea a unui serum, miroase greoi, nu hidrateaza deloc pielea. Cu exceptia sistemului de dozare, nu-i gasesc niciun punct pozitiv. Mdah, pe site se lauda ca ar contine trei tipuri de omega provenite din ulei pretios de soia! :))

Gel de dus Nectar of Nature cu iasomie (Carrefour) - am fost disperata sa pun mana pe el, nu-l gasisem in primele saptamani de la lansare. Din pacate, dezamagirea a fost mare: ma asteptam sa fie cel putin la fel de frumos parfumat ca variantele cremoase, insa mirosul este puternic, floral-sintetic, fara nicio legatura cu floarea in cauza. Strict ca gel, mi-a lasat o impresie foarte buna: spala excelent, se clateste usor, nu usuca pielea, mai performant decat multe nume cunoscute.

Sampon antimatreata Nectar of Nature cu lemongrass - review.

Deo antiperspirant Bourjois 48 h cu magnolie - nu lasa urme albe, eficient. Chiar daca nu-i genul meu de parfum, moscul se simte destul de timid incat sa nu ma deranjeze.

Sampon Giovanni Smooth As Silk - review.

Apa de gura Listerine Freshburst - numai la nevoie, cred ca mi-as face gura rana vie daca as utiliza-o la fiecare spalare.

Gel de dus K-Classic Care Exotic (Kaufland) - nu ma omor dupa aromele fructate, insa a acestuia e foarte reusita. Ca la toate produsele de acelasi tip cu vit. B5, spuma aluneca foarte usor, iar pielea ramane lejer hidratata. Nu l-as mai cumpara (am si alte versiuni), imi zbarceste pielea de pe degete daca zabovesc un minut in plus la dus, semn ca-i usor agresiv. (lista de ingrediente)

Top coat Seventeen - ok.

Gel de dus cu lapte de migdale si pulpa de piersica Nectar of Nature -  o adevarata placere! :) Cremos, miroase natural, a pere foarte coapte, sigur o sa ne mai intalnim. <3

Pasta de dinti Colgate Total Advanced Whitening - mediocra, nu albeste nimic.

Gel pentru curatarea tenului Cien Moisturizing Aquarich - review.


Minus 12! Eeei, deja s-a mai aerisit spatiul la mine ... :D














6 comments:

  1. Am trecut pe wishlist: Nectar of Nature cu lapte de migdale si pulpa de piersica!

    ReplyDelete
  2. Eu de la Nectar of Nature il am pe cel cu ulei de argan, imi place mult! Poate il voi incerca si pe cel cu piersici, candva..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cel cu argan imi place si mie (mai) mult de cand a venit frigul, imi induce o stare minunata de confort!

      Delete
  3. Iti citesc cu mare placere blog-ul, am sentimentul ca am dat de o Paula Begoun de Romania. Singurul lucru care mi-ar face si mai multa placere ar fi sa dau de postari noi mai des! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Cred ca-i deja ocupat postul PC de RO, merci! Postarile sunt asa din lipsa timpului liber si a subiectelor.

      Delete