Pages

Tuesday, July 15, 2014

Amorino - Sogni d'acqua (Nesti Dante)

Vara aceasta va fi pentru dusul meu una Nesti Dante. :) Surprinzator pentru o inconstanta ca mine, iubirea mea pentru aceste sapunuri creste odata cu trecerea vremii, deschizandu-mi apetitul catre noi linii, noi arome. Slava Domnului, numai varietatea nu pot sa spun ca-i lipseste acestei marci! Singurul inconvenient ar fi disponibilitatea lor in farmacii, dar si ea se rezolva cumva, in timp.

Cateva drumuri si am achizitionat cateva din lista de dorinte, toate cu parfumuri fresh, potrivite pentru zilele caniculare. Primul sacrificat, cel mai dragut:


Water Dream (Sogni d'acqua) face parte din colectia Amorino de la Nesti Dante si experienta utilizarii lui este descrisa de producator drept o scufundare in apele Mediteranei, pentru o senzatie de prospetime si puritate.

Ce m-a determinat sa-l desfac inaintea celorlalte nu a fost tocmai sloganul imbatator sau ideea formata in urma inhalarii prin ambalaj, ci marimea si forma. Este cel mai mic sapun ND pe care am avut ocazia sa-l incerc pana acum (150g, deci cam cat un Dove si jumatate), patrat, intr-un cuvant, ergonomic. Restul trebuie taiate in doua sau gasita o alta modalitate de usurare procesului de spumare, sunt foarte mari si nu strica doar pedichiura daca aterizeaza din greseala peste picioare. Mi-ar fi placut sa fie toate formatul acesta, plus, asa se consuma mai rapid, lasand loc testarii altor versiuni, care de care mai tentante.

Mirosul m-a dezamagit putin, nu se ridica la nivelul celor din gamele Emozioni in Toscana sau Dolce Vivere, e destul de comun, unisex, acvatic-mineral, cu o vaga nota floral-amaruie. De intensitate scazuta spre medie, nu persista multa vreme dupa dus, ca in cazul gamelor mentionate mai inainte. Singurele calitati care-l deosebesc de un sapun oarecare sunt modul de comportare in apa si lipsa acelui iz inconfundabil care ramane impregnat in piele, indiferent de provenienta. Sunt doua detalii care au legatura cu procedeul unic de fabricatie (nu il mai caut acum, dar l-am vazut sigur pe YouTube). Exista nenumarate produse care au la baza exact aceleasi ingrediente si, totusi, nu seamana deloc.

Trecand la punctele forte, pot sa spun doar ca imi face mare placere sa-l utilizez zilele astea dupa sedintele de sport. Consistenta spumei seamana cu cea a sapunurilor din linia Romantica, adica racoroasa si hidratanta de la cantitatea mare de glicerina, insa bucata in sine e mai dura, spala excelent si se clateste intr-o clipa, mult mai repede decat la oricare alt ND incercat pana acum. Senzatiile de calm si purificare provin mai degraba de la aceste caracteristici decat de la parfum si, pe ansamblu, ofera o experienta foarte relaxanta. Ma bucur ca nu simt nevoia de crema hidratanta, nu-mi afecteaza mainile cum o fac unele geluri de dus cu sulfati si ca se potriveste foarte bine temperaturilor actuale, care abia incep sa sara peste cele specifice climatului mediteranean.

De ingrediente n-am ce sa mai scriu, mai multe aici si aici. Designul ambalajelor cred ca e un factor ce le influenteaza enorm vanzarile, nu ca ar avea nevoie neaparata de un asemenea artificiu, sunt pe primele locuri la calitatea sapunului in lume, dupa unele surse, chiar in top 3. Insa radacinile florentine nu se dezmint, de partea grafica am citit ca se ocupa cea mai tanara membra a familiei Nesti, iar standurile din magazinele de pe tot globul arata feeric. Pentru Water Dream a fost ales Il Primo bacio a lui Bouguereau, se putea ceva mai potrivit?!? :)





No comments:

Post a Comment