Pages

Tuesday, August 5, 2014

Produse terminate (10)

In ultimele luni mi-am simplificat si mai mult programul de ingrijire, am sperante ca voi continua in acelasi ritm, debarasandu-ma de etape si produse inutile sau cronofage. Fara ambalaje de servetele sau dischete demachiante, pe care le reciclez separat, cea mai recenta punga cu deseuri plastice:


Gel de dus Yves Rocher Jardins du monde cu lamaie verde din Mexic x 2 - gelul meu preferat de la aceasta firma, intind mana dupa el doar cand e foarte cald sau foarte rece, ma dinamizeaza intotdeauna.

Balsam de buze cu extract de cafea Hurraw - review. Spre final, mirosea a Cavit. :) Nu cred ca o sa-mi mai cumpar vreun produs vegan pentru aceasta zona, am ajuns la concluzia ca imi plac formulele mai consistente, neaparat cu ceara de albine, de dorit si cu unturi mai dense.

Crema delicata pentru ten si corp Yves Rocher Pure Calmille - review.

Gel pentru curatarea tenului Cien Aquarich - la fel de bun ca si cel exfoliant, cand il mai gasesc, imi fac stoc. Fara sulfati, nu produce multa spuma, se clateste rapid, ideal pentru buretelul konjac.

Pudra de dinti Eco-Dent cu lamaie - review. Nu o sa mai iau in mod cert aceasta aroma, insa pudre Eco-Dent voi cumpara cata vreme voi avea acces la ele. In ultima comanda iHerb am primit versiunea cu peroxid, care e mai fin macinata si mai sarata decat cea veche.

Deo spray Cien Mild Protection - mai proaspat si mai lejer decat cel roz, bun, vreau sa testez si altele din gama. Dar mai la toamna, pe moment ma distrez iar cu piatra de alaun.

Antiperspirant roll-on Cien Madame Glamour 48h, 0% alcool - lasa urme albe, iar ambalajul e din sticla, in rest mi-a placut, chiar daca eu nu suport acest tip de dozare. Am cumparat dintr-un impuls ambele variante de cum au aparut, insa pe Flower nu stiu cand/daca il termin, miroase mult prea greoi.

Deo spray So Elixir Yves Rocher - placut si cam atat, n-am vreo atractie deosebita spre parfumurile complexe de la YR.

Sampon 3 in 1 cu tei Yves Rocher - la fel de frumos parfumat ca leave-in-ul asortat, din pacate, tot inutil. Imi irita scalpul la fel ca mai toate sampoanele cremoase sau sidefate, a trebuit sa-l alternez cu altele. Nici efectele de care pomeneste pe eticheta nu le-am observat. Mi-ar placea mult de tot sa scoata un gel de dus in aceeasi linie, de produsele pentru ingrijirea podoabei capilare de la YR nu ma mai apropii prea curand.

Sampon antimatreata Himalaya - imi place sa am in casa tot felul de activi impotriva afectiunii mentionate si sa-i utilizez constant, asa, preventiv. Nu mai stiu exact pe unde, dar am postat un link spre un studiu care demonstreaza efectul sampoanelor antimatreata impotriva caderii parului (din cauze externe!). Din nefericire, surfactantii turnati in astfel de compozitii sunt, in majoritate covarsitoare, foarte agresivi. Eu sper inca sa dau de unul natural sau bio (in afara de Apimond), delicat si fara tea tree. Acesta parea mild, cu doua glucozide inainte de ALS, climbazol si cu extract din tea tee lamaios (soi care nu ma irita, acelasi din samponul cu lamaie de la Desert Essence) insa nu mi-a placut deloc. In principal, din cauza parfumului sintetic intens, care se mentinea si dupa 2-3 spalari cu altceva, un minus comun multor cosmetice indiene, altfel, foarte bune.

Masca pentru ten Queen Helene Mint Julep -  bine ca-i valabila 3 ani, o am de vreo 4 :)), a fost printre primele produse achizitionate de pe iHerb. O fi util sulful din ea pentru tenurile acneice, eu, in afara de senzatia racoritoare, n-am beneficiat de nimic. Lista de ingrediente nu prea kosher si timpul pierdut cu astfel de tratamente garanteaza aproape 100% ca nu ma mai ating de asa ceva in viitor.

Sampon pentru par normal cu extracte de mar si frunze de maslin Le Petit Marseillais - citisem recenzii nu prea elogioase pe site-urile franceze, dar, cum au schimbat formulele recent, i-am oferit o sansa. Nu trebuia. Mi-a iritat urat scalpul din prima, am facut pauza, l-am mai incercat de 3-4 ori (neconsecutiv) cu aceleasi rezultate. A sfarsit curatandu-mi instrumentele de infrumusetare. Miroase dragut, apropiat de natural, a mere, in genul sampoanelor pentru copii.

Gel de dus Elmiplant Care Moments cu iris si bergamota - review. M-am straduit sa il consum pana la instalarea verii in adevaratul sens al cuvantului, nu i-as fi suportat textura si parfumul in temperaturile actuale. Pare mai potrivit persoanelor cu pielea uscata sau matura, vechea linie ramane mai pe gustul meu pentru vara.

Gel de dus cu pin si fenicul marin Le Petit Marseillais - nu produce multa spuma, spala si se clateste usor, nu e agresiv, dar nici ultra delicat. Aroma unisex e slaba si comuna, diferenta-i de la cer la pamant daca-i sa o compar cu notele (tot mediteraneene) ale sapunurilor cu care ma delectez acum (Sardegna sau Capri de la Nesti Dante). Chiar imi pare rau ca l-am luat de pe raft, trebuia sa aleg unul cremos, asemeni primului LPM incercat.

Apa de gura Listerine Total Care Clean Mint x 2 - se pare ca le-am utilizat constant, desi n-as fi crezut (plasate in bai diferite, sa scap odata de ele). Chiar nu-mi place deloc Listerine, iau din obisnuinta sau de lene. Preferata mea ramane PerioWash (iherb), pe care o adaug, apoi o scot intotdeauna din cos pentru ca ocupa loc si astfel nu-mi permite sa incerc lucruri mai tentante. :))  Am trecut pe Dentalux si imi pare rau ca nu le-am incercat mai devreme, presimt o relatie de durata.

Sper ca am depasit faza Yves Rocher, iar acestea sunt printre ultimele produse consumate, raman doar la geluri de dus. De sampoanele, balsamurile lor nu ma mai ating cel putin pana la urmatoarea reformulare, acelasi lucru si pentru Le Petit Marseillais. Cu modestul Cien, relatia de iubire infloreste... :)


12 comments:

  1. Uh, ai mai terminat cate ceva.
    Eu de Yves Rocher n-o sa ma lecuiesc prea curand, atata timp cat au parfumurile la promotie :D
    Cu samponul sunt intr-o continua cautare, mi-a placut mult Fibralogy-ul de la L Oreal, dar imi cade parul cam tare in ultima vreme si mi-am luat ceva special pentru asta, din plafar, fara sls: Retele Bunicii Agafia, sper sa fie cat de cat bun.
    Geluri de dus foarte greu se termina la mine am asa multe deschise..acum folosesc unul cu menta si tea tree, luat din Bulgaria, e minunat pentru vremea asta.
    Nu stiu de ce, dar LPM inca nu ma tenteaza..sper sa raman la statiul asta :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. In general, nu ma atrag parfumurile, imi place doar sa le simt scurt, pe alte persoane sau in produse in care se disipeaza rapid., eu folosesc asa ceva din an in Paste.
      Suntem in plina perioada de naparlire :D la om, s-ar putea sa fie doar asta daca ai analizele ok.
      Cu gelurile am aceeasi problema, cele din poza au fost incepute de multa vreme, de cand cu sapunurile nu mai termin nimic. Alternativ, incerc sa consum din litrul de Alba Botanica cu menta, daca ma prinde vremea rece cu el, e teroare!

      Delete
  2. buna! te rog frumos imi poti recomanda o pasta de dinti decenta care se gaseste rapid prin magazine sau plafare?? am ramas in pana pana refac stocul de pe iherb! multumesc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Unele magazine si farmacii, posibil chiar DM (nu sunt sigura) aduc paste Weleda. Himalaya e ok, nici prea naturala, nici foarte sintetica, se gaseste in multe locuri... Sincer, e greu sa gasesti o varietate rezonabila din aceasta categorie la noi in tara. Compozitii bune au si produsele romanesti Santoral si VivaNatura, dar nu le-am testat inca.

      Delete
    2. multumesc pt raspuns! am sa o caut pe weleda. sper sa o gasesc! o zi frumoasa

      Delete
    3. Merci! :) De la Weleda imi plac gelul verde, cu plante si pasta cu sare, uitasem sa le mentionez.

      Delete
  3. Revin, [daca nu te deranjeaza acest lucru] si iti spun ca in zona in care am cautat pasta de la Weleda nu am gasit-o dar mi-am luat ceva de la VivaNatura, daca nu iti este cu suparare as putea posta ingredientele aici? Am ceva nedumeriri legate de noua formula, am observat asta comparand cu ce am gasit eu pe internet! La prima utilizare pasta este f ok, eu fiind obisnuita cu cele care au continut apos si "nisipos" datoria argilei dar mi-e teama un pic de ingredientele ei! Multumesc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigur, trebuia sa le scrii din prima. Sunt si eu curioasa de INCI, am aflat recent ca au schimbat in mai bine si formula unui sampon.

      Delete
  4. Scuze de intarziere! Denumire completa: GennaDent Menthol-pasta de dinti cu argila si plante. Pret:6,1 lei. Ingrediente:Aqua, Clay (argila), Calcium carbonate ( o curiozitate personala-asta e praf de creta?!?!!?), glycerin, rosmarinus officinalis leaf oil, citrus limon oil, propolis extract, Aethilicum alcohol, foeniculum vulgare oil, eucalyptus globulus leaf oil, menthe piperita oil, aloe vera callus extract, mentha spicata herb oil, potassiun sorbate, thymus serpillum extract,glycyrrhiza glabra extract, cinnamomum cassia ex, eugenia caryophilllus ex, salvia officinalis, achillea millefoloium, ocimum basilicum herb extract, melissa officinalis ex,plantago lanceolata leaf ex, artemisia absinthium ex, potentilla erecta extract, sambucus nigra extract, origanum vulgare extract, capsella bursa pastorisextract, hypericum perforatum extract, symphytum officinale ex, artemisia abrotanum extract, chamomilla recutita ex.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ar trebui sa fie un fel de creta macinata si purificata dupa norme cosmetice si medicale. Nu vad nimic naspa in compozitie, arata ca o pasta de dinti naturala obisnuita. Daca e sa caut nod in papura, putea sa fie fara alcool, fara glicerina, cu origanol, eugenol sau timol in concentratie mare, nu in tinctura, voiam sa vad sursa argilei, pentru ca toate pudrele de acest fel au acelasi profil chimic... insa daca nu te irita in niciun fel, e bine, asta variaza de la o persoana la alta. Eu am o retinere fata de pastele cu argila, in afara de Aslavital, diluata, cam toate imi sensibilizau smaltul in cateva zile. Si mai sunt ferm convinsa ca persoanele care rontaie zilnic dulciuri, multe fructe, carbohidrati rai, consuma bauturi acide, ar trebui sa nu se atinga de niciun produs bio sau natural pentru ingrijirea cavitatii bucale, ii paste erodarea smaltului, fluorul ramane sfant.

      Delete
  5. Multumesc pt raspuns! Evident, s-a dovedit ca fac totul pe dos. Mananc exact ce ai scris tu acolo aproape in fiecare zi deci trebuie sa ma orientez rapid spre ceva cu flour! Te rog frumos pt ultima data daca ai ceva recoamndari! Probabil ca le voi folosi in paralel, imi place f mult efectul pe care il lasa aceasta pasta si in general cele "bio" pe care le-am mai folosit! Multumesc inca o data!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sau ar trebui sa-ti modifici dieta, incet-incet! :D Paste cu fluor poate sa-ti recomande dentistul, eu utilizez din acest gen ce prind/ce-mi face cu ochiul, nu conteaza, ideal ar fi fara SLS si parabeni, dar e aproape imposibil de gasit asa ceva la noi.Eu tot in paralel le folosesc, in functie de ce am bagat la ghiozdan si da, diversitatea pastelor bio e prea bestiala ca sa fie ignorata. :)

      Delete