Pages

Thursday, July 28, 2016

Produse terminate (20)

Mi-am dat seama ca se apropie sfarsitul lunii, n-am mai postat de-o vesnicie si am hotarat instant ca, cel putin,  punga cu reciclabile merita sa ramana intru posteritate pe net...


Sapun lichid Cien Romance in Paris Rose Forever - din editia speciala de Sf. Valentin mi-a placut doar cel cu violete, varianta cu lalele aduce a un parfum pe care nu-l suport, aceasta a cosmetice antice cu trandafir. Nu mi-a placut aroma, insa, nefiind intensa, am tolerat-o.

Gel de dus Bourjois Exalte-moi! - singurul gel de dus aparut anul acesta de la ei, dupa intrarea marcii in portofoliul Coty. Seamana cu Seduis-moi!, atat la persistenta aromei (cu absolut de parfum si siaj intens, ramane, evident, cateva ore pe piele), cat si la design, ambele fiind si colorate in roz, inutil. Acesta nou este insa formulat cu ALS, iar parfumul e dulceag si tineresc, notele dominante fiind cele de Hoya Bella (o floare ce miroase a bomboane) si fructul pasiunii. Nu e nici dulce in adevaratul sens al cuvantului, nici acrisor, ca alte produse cu fructul in cauza, ci destul de complex, aromele fiind improspatate de o atingere de mosc alb.

Sapun lichid Cien SPA Polynesian Escape - ca formula, e mai performant si usor mai bland decat precedentul prezentat, data viitoare o sa iau mai multe, iar parfumul a fost si el la inaltime (fructat-floral, mango si tiara, ceva...).

Crema de maini Yves Rocher cu portocale confiate si scortisoara - a doua pe care o mai aveam din editia de Craciun, aceeasi parere: parfum ok, efecte aproape de zero: apoasa, hidrateaza slab si pe termen scurt.

Scrub pentru corp Yves Rocher cu vanilie bio - naspa, se transforma in crema aderenta in timpul exfolierii, nu se clatea usor, nu exfolia grozav si a mai fost si plin de bilute de plastic (nu ma asteptam la asa ceva, gomajul lor vegetal e mai curat, iar ingredientele astuia nu au fost la vedere, fiind ascunse sub alta eticheta de pe capac.) Nu-i de mirare ca l-au scos din productie, de la jumatatea anului viitor SUA baneaza total microbeads-urile in cosmetice, miscare ce se asteapta a fi repetata imediat si de catre tarile din UE. Singurul punct forte a fost aroma persistenta de vanilie naturala, pe care am apreciat-o, chiar daca, in general, nu ma omor dupa asa ceva. 


Pasta de dinti Nature's Gate Creme de Mint - am cumparat-o din nou recent, am mai scris de ea AICI.

Pasta de dinti Jason Sea Fresh - m-am impacat bine cu ea, cu exceptia gustului amar, de asta nici nu o sa o mai iau pana nu schimba formulele.

Fir dentar Dentalux fluorizat si neceruit - intra la "decat nimic, merge si asta", versiunea cu ceara e mai acceptabila pentru mine, avand dintii foarte apropiati.

Balsam de buze LuxeBeauty Ladybug Jane Plain Jane - vegan, cu ingrediente atent selectate, hipoalergenice, a fost o placere utilizarea lui, detalii, aici. Chiar daca ambalajele arata foarte basic, home made si copilaresti, nu provin de la o firma de amatori. Marca apartine unei actrite americane, formulele fiind concepute impreuna cu fostul sau profesor de biochimie din facultate.

Scrub Alba Botanica Acne Dote - un gel fara sulfati, citric-mentolat usor, cu acid salicilic si particule exfoliante fine, din coji de nuca. Superb, o sa-l cumpar la infinit, tenul meu cu tendinta de ingrasare il iubeste. Necesita o cantitate cat un bob de mazare sa-si faca bine treaba, se clateste extrem de usor, nu contine niciun fel de substante grase. Daca nu il foloseam si pe corp, ma tinea, cred, in jur de-un an. Singurul punct slab ar fi formatul ambalajului, nepotrivit pentru o consistenta atat de fluida (are tendinta sa curga in capac si foarte mult odata, pana te obisnuiesti cu el).

Apa micelara Gerovital Plant cu extract din petale de mac - hidratanta, intr-adevar. Am luat-o atrasa fiind de formatul practic al flaconului si am ramas placut surprinsa de blandetea produsului. Contine niste compusi etoxilati cam bleah (PEGs), extractul ecocertificat fiind inglobat in ulei de floarea soarelui, iar parfumul nu numai ca nu mi-a incantat simturile, nici nu inteleg de ce l-au adaugat... Nu stiu cat de bine indeparteaza un machiaj waterproof sau mai intens, insa, pentru nevoile mele a fost foarte buna, consider ca e unul dintre cele mai faine produse cosmetice romanesti si sigur o sa mai ajunga la mine.

Balsam de par mini Desert Essence Coconut - l-am ales de umplutura intr-o comanda iHerb, pare-se ca nu i-au schimbat formula de cand l-am avut in format full size: tot aiurea miroase, iar pe parul meu nu da rezultate grozave.

Balsam de par Garnier Ultra Doux Heritage de Provence cu extract din frunze de maslin si ulei esential de rozmarin - l-am cumparat pentru a-l combina cu  samponul Pure Life Soap, aromat cu aceeasi buruiana. Pe langa faptul ca nu miroase la fel de bine ca samponul UD asortat, e si cel mai prost balsam pe care l-am incercat din aceasta linie, pentru parul meu e complet inutil, a trebuit sa-l amestec cu altul pentru un minim efect. Contine 3 quats si e fara siliconi sau parabeni, dar si fara uleiuri de palmier, shea s.a., precum alte Ultra Doux-uri.

Gel de aloe vera Lily of the Desert - anul acesta l-am utilizat doar pentru hidratarea corpului, de cand a venit caldura.


Gel de dus Elmiplant Senses Touch Aqua Breeze - in general, nu ma ating de chestii cu parfum oceanic, marin & co, majoritatea imi par aspre, prea masculine sau imi amintesc de substantele de curatat baia. Not pretty! Nici pe acesta nu aveam de gand sa-l pun vreodata in cos, am mai incercat in trecut unul translucid, ST, si nu mi-a placut cum spala si se clatea, insa am decis sa-i mai dau o sansa in urma cu 2-3 saptamani, cand am gasit gelurile Elmiplant la 5,4 lei/bucata. Nu pot sa spun ca imi displace, a fost ok de alternat cu alte chestii, in zilele calde, insa nu are nimic special, aroma e una usor dulceaga, temperata, consevantii, methyl***zone, cu potential alergen.

Gel de dus Le Petit Marseillais cu alge mediteraneene si minerale marine - interpretare diferita a acelorasi note, insa mult, mult mai reusita decat precedenta. Spala si se clateste perfect, contine apa de mare si extract din doua alge sus in lista de ingrediente, fara parabeni sau alti conservanti cah. miroase sarat, marin, discret, perfect si e bestial in combinatie cu apa mai rece. Interesant ce feste iti poate juca nasul in functie de temperatura ambianta, in primavara, cand l-am mirosit prima oara, mi s-a parut slab parfumat si deloc atragator. Acum, ma intreb de ce exista doar in format mic.

Sampon antimatreata Welico - luat prin iarna din Kaufland, pe baza de pirocton olamina, conceput special pentru scalpul sensibil, e, intr-adevar foarte bland, lasa parul moale si matasos, are o formula scurtuta si acceptabila, insa, fiind si foarte ieftin, miroase, din pacate, la fel...

Apa de gura Listerine Advanced White - cel mai tolerabil produs de acest fel al marcii, l-am mai avut, foarte posibil sa-l mai iau in viitor.


Minus 18!

5 comments: