Pages

Thursday, October 13, 2016

Comanda iHerb - septembrie 2016

Daca in august, din pricina schimbarilor nefaste legate de operatorul postal, m-am abtinut sa dau click pe butonul "proceed to checkout", luna septembrie si reactiile dupa primele comenzi ale temerarilor mi-au dat aripi, asadar, iata-ma-s cu poze noi:


Now Foods, Healthy Foods, "1" Gelatin Caps - 500 de casete goale pentru a-mi doza niste suplimente varsate. Marimea 1 sunt cam mici pentru manevrat usor, ar fi fost mai utile nr.0.

The Ginger People, Gin•Gins, Chewy Ginger Candy - preferatele americanilor in materie de dulciuri cu ghimbir, dupa cum se lauda in textul de pe ambalaj. Sunt ok, insa le prefer, de departe, pe cele de la Chimes. Acestea sunt extrem de tari si lipicioase, ceva mai caramelizate, la inceput se simte neplacut, pentru cateva secunde, uleiul (utilizat pentru separare, desi nu-i trecut la ingrediente), iar iuteala ghimbirului e mai pronuntata spre sfarsit.


Kiss My Face, 4 in 1, Moisture Shave - am ales varianta mica, de 100 ml, fara parfum adaugat, insa o aroma specifica, usor grasa, tot se simte. Pana acum nu mi se pare ceva de neinlocuit, e o crema, nu spumeaza, dar se clateste usor, lasand pielea hidratata. Nu sunt o fana a lamei sau a cremelor depilatoare, insa la prima alternativa mai recurg din cand in cand, deci o sa ma tina un timp...

Wisdom Natural, Bombilla Strainer Straw for Loose Tea - este singura bombilla disponibila pe iHerb si trebuia sa mi-o iau de un car de ani, insa de cate ori imi aminteam sa o adaug in cos ori nu era pe stoc, ori nu era sezon de ceaiuri calde. Tot a picat ca nuca in perete si acum, n-am ceai mate si niciun fel de buruieni fara cofeina varsate, potrivite unei infuzari mai lungi, dar sper sa remediez curand situatia.


Acure Organics, Pore Minimizing Facial Scrub, Moroccan Red Clay + Argan Stem Cell - imi place mult varianta verde de la aceeasi marca, aceasta era nou adaugata pe site si nu m-am abtinut sa nu o pun in cos. Ar trebui sa ofere o exfoliere fizica mai delicata, contine granule negre de jojoba si argila rosie. Fiindca are un termen de valabilitate de 6 luni de la deschidere, nu am inceput-o inca, insa miroase frumos prin sigiliu, a fructe rosii, rodii & co. Poate o sa fac un review comparativ in saptamanile urmatoare...

Tazo Teas, Organic Chai, Black Tea - ceaiu' lu' Starbucks, in care condimentele sunt foarte bine echilibrate, astfel incat nu domina nicio aroma specifica. Acum doi ani l-am gustat pentru prima oara si, odata cu sosirea temperaturilor scazute, mi-am reamintit de el.


Frontier Natural Products, Smoked Paprika, Oak Wood Smoked - fin macinat, nu este prea iute, in schimb, gradul de afumare si aroma sunt foarte faine, 

California Gold Nutrition, LactoBif Probiotics, 5 Billion CFU - din sectiunea cu oferte, deoarece trebuia sa sar de pragul de 40$ pentru taxa mai mica de transport. Apropo de subiect, probioticele preferate ale momentului sunt pepenii verzi murati de la Conservfruct Targu Neamt. Pentru ca au o mare legatura cu sanatatea organismului in general si a pielii, in special.


Coletul a intrat in tara in a cincea zi dupa expediere, conform numarului de urmarire, insa a ajuns in mainile mele abia dupa trei saptamani. Asa cum ma asteptam, a sosit la posta vamala, dar de data aceasta nu am platit nimic. Zilele astea cred ca mai plasez o comanda, sa-mi incerc norocul... 



2 comments:

  1. Sa le folosesti cu drag! Si eu am mai plasat inca o comanda, tot pe ideea sa-mi incerc norocul :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci, am comis-o si eu acum vreo 3 ore, sper sa ne surada zeii comertului! :))

      Delete